Evaluering

Evalueringsrapporter


Evalueringsrapport, 2017

ForsideRapporten evaluerer undervisningen fra 2015-2016 hvor elever i udskolingen blev undervist.

”…jeg har lært at de ting jeg er blevet spurgt efter af drenge det er faktisk vold og jeg har lært mange andre ting.” – elev i udskolingen, 2016

”Der var alt for mange ting som jeg ikke var klar over, som jeg nu har fået en betydelig større indsigt i.” – lærerstuderende, 2016

 

Download rapport


Midtvejsmåling, marts 2016

forsideRapporten viser et udsnit af de resultater projektet har opnået halvvejs igennem projektperioden hvor udskolingen var målgruppen.

”Jeg lærte noget mere som jeg troede ikke var interessant men som var meget interessant alligevel.” – elev i udskolingen, 2016

“Eleverne har været enorm deltagende og det er min klare opfattelse, at alle har fået meget ud af dagen.” – lærer i udskolingen, 2016

Download rapport


Evalueringsrapport, 2014

Evalueringsrapport

Rapporten evaluerer undervisningen fra 2013-2014 hvor elever på mellemtrinnet blev undervist.

“Jeg tror det er vigtigt med en sådan undervisningsdag. Det er en vigtig måde at adressere vigtige og store emner, der kan have indflydelse på elevernes liv og deres omgangskreds.” – lærer på mellemtrinnet, 2013

“Jeg har lært rigtig meget. Om hvordan børn, der bliver udsat for vold, føler, og hvordan man kan hjælpe.” – elev på mellemtrinnet, 2014

Download rapport


 

<< Tilbage

Citater fra undervisning af udskolingen


“Det har været godt. Eleverne er blevet klogere og der er flere der tænker over hvad vold er og at man skal lytte til egne grænser.” – lærer i 7. klasse, 2015

“Eleverne har lært en masse, de har sat ord på egne følelser og oplevelser samt fået diskuteret egne holdninger.” – lærer i 8. klasse, 2015

“Jeg har lært meget om mine egen og andres grænser, og at man skal overholde dem lige meget hvad. Et nej er et nej.” – elev i 8. klasse, 2016

“Det var en fed fremlæggelse. Det Louise snakkede om var spænende, og hun snakkede godt ud til os så vi kunne forstå det. Det med eksempler og historier fra andre giver også et godt indblik. Det var virkelig også godt at der var opgaver vi skulle lave fremfor at vi bare skulle sidde ned hele dagen. Alt i alt rigtigt godt, spænende og lærerigt.” – elev i 9. klasse, 2016

Billede9          Billede8

Billede7